فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

وبینار Art Wolfe در آکادمی فیاپ
ثبت: 1400/09/03

 

 

وبینار آقای Art Wolfe در آکادمی فیاپ

 

این جلسه در پلتفرم ZOOM

روز‌ شنبه 27 آذر 1400 ساعت 18:30 به وقت تهران و به زبان انگلیسی برگزار می شود.

هزینه ثبتنام ندارد.

برای شرکت در این وبینار باید در این لینک ثبت نام کنید.

 

وبینار در نرم افزار zoom خواهد بود. برای شرکت در این رویداد آنلاین باید در سایت www.zoom.us ثبت نام کنید. در بعضی شهرها امکان ثبت نام و یا ورود به این سایت فقط با فیلتر شکن هست. (در بعضی شهرها بخاطر تحریمها آی پی ایران را باز نمی کند)

 نام کاربری و رمز ورود به جلسه zoom برای همه متقاضیانی که ثبتنامشان تایید شود، یک روز قبل از جلسه ایمیل می شود.

 

آرت ولف عکاس در طول 40 سال زندگی حرفه ای خود در هر قاره و در صدها مکان کار کرده است. عکس‌های وولف به دلیل تسلط بر رنگ، ترکیب و پرسپکتیو در سراسر جهان شناخته شده است. ماموریت عکاسی وولف چند وجهی است: هنر، حمایت از حیات وحش، آموزش و روزنامه نگاری کار او را مشخص می کند.

ولف مجری مجموعه تلویزیونی برنده جایزه و بین المللی «Art Wolfe’s Travels to the Edge» بود، مجموعه ای صمیمی و شاد که بینش هایی در مورد طبیعت، فرهنگ و قلمرو عکاسی دیجیتال ارائه می دهد. پخش آن در سراسر جهان ادامه دارد.

ولف بیش از 100 کتاب منتشر کرده است که آخرین آنها فیل ها: حفاظت در عصر انقراض، درختان: بین زمین و آسمان، عکس هایی از لبه و زمین شاهد من است.

آخرین پروژه Art Wolfe، Wild Lives، دیدگاهی مثبت از دنیای زنده اطراف ما، جشن زیبایی، وحشیگری و احیای موجودات زمین را ارائه می دهد. وولف موضوعاتی را که در قلب کارش قرار دارد - حیات وحش، حفاظت از محیط زیست و فرهنگ‌های در آستانه انقراض و عکاسی به عنوان هنر - را در یک شاهکار واحد ارائه می‌کند که ما را در اکوسیستم‌ها و مناطق جغرافیایی جهان با نمایشی واضح از شکنندگی و اتصال متقابل آن می‌برد. زندگی بر روی زمین، در حالی که به طور همزمان تکامل خود را به عنوان یک هنرمند و تکنیک هایی را که برای به تصویر کشیدن تفاوت های ظریف و ریتم زندگی استفاده می کند، بررسی می کند.

Art Wolfe در طول وبینار خود ماجراها و عکس هایی از آخرین پروژه های کتاب و کارهای شخصی خود از جمله، Wild Lives، Human Canvas و پیش نمایشی ویژه از آخرین نسخه خود، Night on Earth، ارائه خواهد کرد.

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران