فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

نمایش آثار برگزیده جشنواره بین المللی عکس خیام در اصفهان
ثبت: 1397/05/16
انقضاء: 1396/07/08

نمایشگاه عکس های برگزیده چهارمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام جمعه 24 شهریور در گالری گُمان در اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی فیاپ در ایران، این نمایشگاه به مدت یک هفته در گالری گمان به نشانی اصفهان، خیابان وحید، خیابان خاقانی، نبش بن بست شهپر پذیرای علاقه مندان است.

چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری "خانه هنر خیام"- اجرایی شد که مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز این دوره خردادماه امسال با حضور ریکاردو بوسی، رئیس فیاپ از ایتالیا و مسئول جشنواره‌های فیاپ از لوگزامبورگ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در چهارمین دوره این جشنواره 21 هزار و 399  قطعه عکس از هنرمندان 55 کشور جهان به دبیرخانه ارسال شد که داورانی از فرانسه و ایران انتخاب آثار را برعهده داشتند. آثار برتر جشنواره در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، عمان، یونان، هنگ کنگ، آرژانتین، روسیه، عربستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان، مقدونیه و شهرهای مختلف ایران و چندین شهر آفریقای جنوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران