فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

گشایش نمایشگاه عکس خیام در شهریار
ثبت: 1396/03/18
انقضاء: 1396/03/26

 

 

جشنواره بین المللی عکس خیام تنها جشنواره جهانی ایران است که زیر نظر فیاپ ( فدراسیون جهانی عکاسی ) برگزار میشود .

در چهارمین دوره این جشنواره تعداد 128 عکس از بین 21399 عکس از 1863 عکاس از 55 کشور جهان به عنوان عکس های برگزیده به نمایشگاه و کتاب راه یافتند .

آثار برتر این جشنواره در 16 کشور جهان از جمله : فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا ، چین ، آرژانتین و .... و شهرهای مختلف ایران به نمایش گذاشته خواهد شد .

پس از برگزاری افتتاحیه این نمایشگاه در خرداد ماه ٩٦ در خانه هنرمندان ایران ، خانه هنرمندان شهریار افتخار این را دارد که میزبان اولین دوره نمایشگاه این آثار در شهرستان شهریار باشد .

کیوریتور ( نمایشگاه گردان ) این نمایشگاه آموزشگاه عکاسی کاندید بوده که برنامه ریزی و هماهنگی این رویداد را بر عهده دارد .

ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان هنرمندان ، انتقال مفاهیم فرهنگی جهان به هنرمندان شهرستان و آشنایی عکاسان منطقه با عکاسان و عکس های منتخب بین المللی از مهم ترین اهداف این نمایشگاه میباشد  .

نمایشگاه عکس خیام در 6 موضوع : آزاد رنگی ، آزاد تک رنگ ، شهر من,خلاقه , گردشگری و فوتوژورنالیسم از ١٩تا ٢٥ خرداد ماه از ساعت ٩ الی ١٣ و ١٦ الی ٢٠ برای بازدید علاقه مندان در خانه هنرمندان شهرستان شهریار دایر است .

این نمایشگاه با همکاری معاونت فرهنگی هنری شهرداری شهریار ، انجمن عکاسان شهریار و اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می شود .

ضمنا قبل از افتتاحیه نمایشگاه ورکشاپی با حضور آقای علی سامعی نماینده فیاپ در ایران با موضوع آشنایی با فیاپ در آموزشگاه عکاسی کاندید در روز جمعه ١٩ خرداد ٩٦ از ساعت ١٥ الی ١٨ برگزار میگردد .

 مکان: خیابان مصطفی خمینی (کرشته)، نرسیده به مصلی سابق، خانه هنرمندان شهریار

تلفن هماهنگى ورك شاپ : ٦٥٢٥٠٣٩٠

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران