فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

برپایی نمایشگاه دومین جشنواره‌ی بین المللی عکس خیام دراصفهان
ثبت: 1394/04/01
انقضاء: 1394/04/25

عکس‌های برگزیده‌ی دومین جشنواره‌ی بین‌المللی عکس خیام از روز 5 شنبه چهارم تیر‌ماه 94 در موزه هنرهای معاصر اصفهان به نمایش درمی‌آیند.

بعد از برگزاری نمایشگاه آثار منتخب دومین جشنواره بین المللی عکس خیام  برج میلاد تهران، نگارخانه ایده پارسی، کرج، قم، کرمانشاه، قزوین و بابل نمایشگاه شماره 8 این آثار، با همکاری موزه هنرهای معاصر و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برپا خواهد شد.

مراسم گشایش این نمایشگاه باعکس هایی در چهار موضوع آزاد رنگی، آزاد تک رنگ، سفر و خلاقه در روز پنجشنبه چهارم تیر‌ماه 94 برگزار و نمایشگاه تا بیست و چهارم تیرماه ادامه می یابد. همچنین کتاب جشنواره مربوط به تمامی شرکت کنندگان استان اصفهان در مراسم افتتاحیه توزیع خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام تنها جشنواره جهانی ایرانی است که زیر نظر فیاپ و PSA برگزار می شود. از میان 2۵هزار عکس رسیده به این جشنواره از سوی 2789 عکاس از 75 کشور، نهایتا ۱6۰ عکس به عنوان آثار برگزیده معرفی شده و در قالب کتابی به چاپ رسیدند. 

شایان ذکر است مراسم معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز دومین جشنواره بین‌المللی عکس خیام دوشنبه، ۱۸ اسفندماه ۹۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد

افتتاح نمایشگاه و توزیع کتاب : پنجشنبه چهارم تیر‌ماه 94ساعت10:30

نمایشگاه تا بيست وچهارم تیر‌ماه سالجاری هر روز ازساعت 9 تا 13 و  16 تا 19 برای بازدید عموم باز است.

اصفهان، خیابان استانداری، موزه هنرهای معاصر اصفهان

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران