فوکوس باشید: هم در زندگی، هم در هنر!

جزئیات فراخوان شماره: 52 نمایشگاه دوستی عمان و ایران
مهلت ارسال اول: 1395/07/23 کشور: عمان و ایران، مسقط-تهران
مهلت ارسال دوم: 1395/07/30 نوع: نمایشگاه
زمان برگزاری: 1395/08/07 تا 1395/08/14 رویداد: داخلی
تعداد مجاز: 

کاربران سطح A مجاز به ارسال حداقل 1 و حداکثر1 عکس می باشند.

کاربران سطح H مجاز به ارسال حداقل 1 و حداکثر1 عکس می باشند.

* به ازای هر عکس درخواستی باید 5 فایل جهت انتخاب اولیه، ارسال شود.

هزينه ها: 

برای تمام سطوح کاربری رایگان می باشد.

توضيحات:
پیرو تفاهم نامه همکاری بین نمایندگان فیاپ در عمان و ایران (جمعیت عکاسی عمان و کلوپ عکس فوکوس) از این پس هرساله نمایشگاه دوستی و همبستگی عمان و ایران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه شامل آثار هنرمندان عمانی و ایرانی است و در مرکز نمایشگاه های فیاپ در خاورمیانه در عمان و نیز در مرکز نمایشگاه های فیاپ در تهران برپا خواهد شد.
اين نمایشگاه توسط کلوپ عکس فوکوس و جمعیت عکاسی عمان و زیر نظر (Auspices) فیاپ برگزار می شود.
فقط عکاسان ایرانی و عمانی عضو فیاپ می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.
موضوع نمایشگاه آزاد است.
عکس های ارسالی می بایست مطابق قوانین ایران بوده و شرایط نمایش در ایران را دارا باشند (از جمله از نظر حجاب). امکان نمایش عکس هایی با موضوع سیاسی وجود ندارد. توجه اصلی به عکس هایی است که هنر عکاسی یا فرهنگ و جغرافیای ایران را نمایش دهند. عکس ها می توانند در خارج از ایران نیز عکاسی شده باشند.
هرگونه دستکاری در عکس, اعم از دستکاری و پردازش کامپیوتری تا تکنیک های سنتی عکاسی مجاز می باشند.
کلیه افرادی که آثارشان مورد پذیرش قرار گرفته است، گواهی شرکت در نمایشگاه گروهی از مرکز نمایشگاه های فیاپ در خاورمیانه دریافت می کنند.
کاتالوگ نمایشگاه بصورت CD تولید و به تمامی راه یافتگان اهدا خواهد شد. محل توزیع گواهینامه ها و کاتالوگ دفتر فوکوس در تهران است.
برای پرهیز از ایجاد حاشیه های احتمالی هیچ کدام از آثار در معرض فروش قرار نخواهد گرفت و نمایشگاه صرفا جنبه هنری و نمایش عمومی خواهد داشت.
زمان برگزاری نمایشگاه آبان سال 1395 میباشد.
اولویت شرکت بر اساس زمان ثبت نام و کیفیت آثار می باشد. به عبارت دیگر بر اساس زمان ثبت نام افراد، هرگاه تعداد متقاضیان به حد نصاب رسید, برگزارکننده می تواند ثبت نام را متوقف کند. بنابراین پیشنهاد میگردد که ثبت نام را به روز آخر موکول نکنید.
بدلیل حفظ سطح کیفی نمایشگاه، کلیه عکس های ارسالی داوری و انتخاب می شوند.
هر شرکت کننده تنها می تواند یک عکس در نمایشگاه داشته باشد. برای انتخاب اولیه، می بایست 5 عکس ارسال نمایید. برای چاپ عکس های منتخب در سایز نمایشگاهی، پس از پذیرش اثر با عکاس تماس گرفته خواهد شد تا فایل آن را در اندازه بزرگترین سایز عکاسی شده با دوربین ارسال کند.
تصمیم گیری در مورد اینکه چه عکس هایی در نمایشگاه حضور داشته باشد بر عهده برگزارکننده است.
هزینه ثبت نام شرکت کنندگانی که عکس آنها به نمایشگاه راه نیابد عودت داده می شود. شرکت کنندگان می بایست شماره شبا مربوط به حساب بانکی خود را به برگزارکننده اعلام کنند.
عکس ها پس از پایان نمایشگاه و درصورتیکه برای نمایشگاه دیگری استفاده نشوند، نابود خواهند شد.
کلیه هزینه ها شامل هزینه های جمع آوری آثار، تبلیغات، چاپ عکس, تهیه قاب یا شاسی, اجاره گالری, چاپ پوستر و کارت دعوت و ... از محل هزینه ثبت نام تامین می شود.
ثبت نام فقط در سایت فوکوس به آدرس www.FocusTeam.ir صورت می پذیرد.
عنوان عکس:عنوان فایل باید عنوان عکس به انگلیسی باشد.
اندازه عکس ها: اندازه بزرگترین ضلع عکس 1024 پیکسل باشد. (یعنی عرض یا ارتفاع هیچ عکسی از 1024 پیکسل بیشتر نباشد) عکس ها را کوچکتر هم ارسال نکنید زیرا در داوری کوچکتر دیده می شوند و امتیاز کمتری می گیرند.Quality عکس ها را بصورتی انتخاب کنید که حجم هر عکس از 500 کیلو بایت بیشتر نباشد. عکس ها باید با فرمت jpg ذخیره شوند. لطفا اندازه و حجم عکس ها را پیش از ارسال کنترل کنید, در صورتیکه عکس ها شرایط ثبت نام را نداشته باشند, در هنگام ثبت نام, آپلود نخواهند شد.
با توجه به هماهنگی های بین المللی، پس از ثبت نام در فراخوان، به هیچ وجه امکان انصراف وجود نخواهد داشت. تصمیم گیری در مورد موارد پیش بینی نشده به عهده برگزارکننده است. شرکت در این فراخوان به منزله پذیرش کلیه شرایط آن است.
درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر فوکوس تماس بگیرید.

کتاب های عکاسی

کتاب های هنر

تجهیزات عکاسی

صنایع دستی ایران